دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۱۱:۵۲

در هفته اخیر
تولید نفت در منطقه بهرگان افزایش یافت

باشگاه خبری فراساحل: رئیس منطقه عملیاتی منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ٦ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت در این منطقه طی هفته اخیر خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، عباس رجب‌خانی با بیان این مطلب، به دیگر موفقیت‌های حاصل شده در منطقه عملیاتی بهرگان اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی چاه شماره ٣٢ و خط لوله قابل انعطاف سکوی سروش که یک عملیات به طور کامل تخصصی است و پیش از این از سوی شرکت‌های خارجی انجام می‌شد، از دیگر دستاوردهای کارکنان منطقه بهرگان است.


وی در خصوص کمک‌های فوریتی شرکت نفت فلات قاره ایران به اهالی ساکن در منطقه امام حسن و دیلم گفت: در ٢ هفته گذشته چند مورد حادثه در منطقه امام حسن و گناوه رخ داده است که طی آن، بلافاصله پس از اطلاع و درخواست کمک، همکاران ما وارد عمل شده و عملیات تجسس دریایی و مهار آتش را انجام داده اند. رجب خانی ادامه داد: شرکت نفت فلات قاره ایران از هر اقدامی برای کمک به منطقه استقبال می‌کند و در عین حال با توجه به اینکه عواید حاصل از اجرای عملیات در صنعت نفت به ملت ایران بازمی گردد، انتظار دارد مردم منطقه نیز همکاری لازم با کارکنان این شرکت داشته باشند.



  کد خبر : 1909
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :